Naam: Bastiaan te Wierik Functie: Business Development  Maakt Cake sinds: augustus 2021 Locatie: Rosmalen, Nederland

Vertel eens iets over je werkplek

Mijn werkplek ziet er wat donker uit, en dat is ze ook. Ik werk namelijk vanuit een legertent.
Maar dat is gelukkig maar tijdelijk.😅 We zijn momenteel namelijk ons huis aan het verbouwen en dit was voor ons de perfecte tijdelijke oplossing. Er is ruimte zat en de kinderen vinden het geweldig!

Er zijn ook een paar nadelen aan verbonden. Mijn huidige werkruimte is bijvoorbeeld tevens de eettafel... Maar nu de kinderen weer naar school zijn, is het grootste nadeel van de tent het gebrek aan daglicht. 

Hopelijk kunnen we binnen 2 maanden verhuizen naar ons volledig verbouwde huis. Daar is een werkruimte voorzien met een geweldig uitzicht en veel daglicht, dus het zal snel opgelost zijn!

Wat doe je bij Cake?

Ik maak deel uit van het sales team. Samen met Tom en Ann-Sophie ga ik op zoek naar commerciële partners voor Cake. 

Met ons Cake for Business aanbod helpen we bedrijven (retailers en merken) nieuwe klanten te werven, loyale klanten te belonen of hen te voorzien van real-time markt-/consumenteninzichten op basis van de geaggregeerde en geanonimiseerde transactionele Cake gebruikersdata. Ik help onze commerciële partners bij het opbouwen van een winnende marketingstrategie. 

Mijn focus ligt op de uitbreiding naar Nederland! Daar lanceren we vandaag trouwens ook officieel de Cake app. Ik werk en woon dan ook in Nederland. Ik maak daarmee het lijstje landen van waaruit we werken nog wat langer. De meerderheid van het team woont en werkt in België, maar er werken ook collega's vanuit Duitsland (Thomas) en de UK (Mo). Als je graag meer wil weten over ons aanbod voor commerciële partners, is het zeker de moeite waard om onze website te bekijken. Of contacteer mij (bastiaan@cake.app)!

Waarom heb je voor Cake gekozen?

Bij Cake heb ik de kans om mijn interesse in data en sales te combineren. Toen ik Tom voor het eerst sprak stond ik eigenlijk net op het punt om te beginnen met een opleiding Business en Data Analist. 

Na de gesprekken met Tom en Davy en de ervaring eerder met Yves te hebben samengewerkt, voelde de sfeer erg positief; in combinatie met de slimme manier van werken, korte lijnen en directe communicatie, ben ik erg blij om deel uit te maken van Cake!

Wat is je eerste indruk na je eerste weken bij Cake?

Een geweldig team en wat een ambitie! Het is erg leuk om deel uit te maken van team Cake.

Begin deze maand hadden we een team BBQ in Brussel. Omdat we geen kantoor hebben zijn dit soort events dé gelegenheid om je collega's in het echt te ontmoeten en bij te praten over werk en koetjes en kalfjes.

Het was voor het eerst sinds de coronacrisis dat het hele team opnieuw samen was. Wat een geluk dat ik dit meteen in mijn eerste weken al kon meepikken. Zo heb ik meteen al mijn collega's leren kennen. Ook de partners waren er deze keer bij wat het extra gezellig maakte.

Wat is je favoriete cake?

Salted Caramel Cheesecake... maar dan het liefst de gezondere versie ervan; ik maak hem graag met een bodem van amandelen, dadels, vanille & kokosolie, en een vulling van dadels, kokosolie & melk, cashewnoten, en natuurlijk zout. Voor de topping gebruik ik opnieuw kokosolie, gemengd met rauwe cacaopoeder, vanille, honing, kaneel en een snufje zout. Het zware werk wordt vervolgens gedaan door de diepvries.🥶

Nog een topping op de Cake?

Het is ongelooflijk wat er al bereikt is op zo'n korte tijd. Ik kijk dan ook met veel enthousiasme uit naar wat Cake in Nederland gaat doen! Ik denk dat we veel te bieden hebben aan consumenten, maar zeker ook aan bedrijven én banken!