Herhangi bir resimde veya görselde hoşunuza giden bir fontu kolayca bulup kullanmaya başlayabilirsiniz.

Bir broşür, başlık sayfası ve hatta bir grafik için uygun yazı tipini seçmek zor bir görev olabilir.

Bazen işletim sisteminize yüklenen standart yazı tipleri sadece kesmez ve ücretsiz yazı tipi Web sitelerine göz atmak, garantili sonuçlar olmadan zaman alıcı olabilir. Bununla birlikte, gerçekten harika bir yazı tipine sahip bir resmi görebilir veya hatırlayabilirsiniz, ancak kullanılan yazı tipini belirlemek için sanatçıyla iletişim kurmanın hiçbir yolu yoktur. İşte resimlerdeki yazı tiplerini ücretsiz olarak tanımlamanın iyi bir yolu.

Resimden Font Bulma Sitesi 1

Adım 1: Tanımlanmasını istediğiniz yazı tipine sahip bir resim bulun. Görsel çevrimiçiyse, en iyi / en hızlı sonuçlar için bilgisayarınıza kaydedin (veya sitenin / görselin bir bölümünü yakalamak için Lightshot gibi bir program kullanın).

2. Adım: https://www.myfonts.com/WhatTheFont/result sitesini tarayıcınızda açın.  Bu işlem için alternatif siteler de olduğunu unutmayın. Yazının devamında o sitelerin bağlantılarını da paylaşacağım.

Adım 3: Web sayfasındaki beyaz alana görselinizi sürükleyip bırakın.  Görsel incelendikten sonra hangi font alınacaksa yanlardaki tutamaçlardan sürükleyip ilgili fontu seçin. Seçme işlemi bittikten sonra mavi butona tıklayın.

4. Adım: Zengin font kütüphanesinden bezer fontlar listelenecektir.

 

Resimden Font Bulma Sitesi 2

Yukarıdaki program genellikle ücretli fontları getirmektedir. Ayrıca ücretsiz fontları da bulabileceğiniz bir ste bağlantısı daha paylaşayım.

Adım 1: Fonts quirrel bağlantısına tıklayın.

Adım 2: Görselinizi sürükleyip bırakın. Seçmek istediğiniz font işaretleyip match butonuna tıklayın.

Adım 3: Ardından benzer fontlar listede gösterilecektir.

Görsellerden Font Bulma Siteleri

Yukarıdaki çevrimiçi programın yanı sıra farklı sitelerde mevcut. Kullanabileceğiniz diğer font bulma siteleri.