Het werken in Lightroom voor mobiel op mijn Chromebook is me uitstekend bevallen. Niet dat de bewerkingen supersnel gaan, maar hee!, het is vakantie, dus rustig aan. De mobiele Lightroom-versie heeft inmiddels bijna alle mogelijkheden van Lightroom Classic die je onderweg kunt wensen. De vraag was echter: wat doe ik met de bewerkte foto's als ik weer thuis ben? Ze moeten uiteindelijk in mijn bibliotheek in Lightroom Classic terecht komen, graag met alle bewerkingen die ik heb gemaakt. Bewerkte foto's exporteren uit Lightroom voor mobiel, met alle bewerking ingesloten, kan dat?

Vakantiewerk

Nog even recapituleren wat ik ook alweer had gedaan met mijn RAF-bestanden uit mijn Fujifilm-camera. Ik wilde onderweg, tijdens mijn vakantie, mijn RAW-bestanden bewerken in Lightroom voor mobiele apparaten. Ik wilde ze op dat moment echter niet integreren met mijn standaard Adobe-account, want dan raakte mijn Lightroom Classic bibliotheek in de war. Via de Android nam ik voor 5,99 een abonnement voor één maand op Lightroom voor mobiele apparaten. Dat abonnement moest ik wel bijtijds opzeggen. Read more of this post