In mijn boek 'Huwelijksfotografie' leer ik je prachtige huwelijksreportages te maken. Ik interview in mijn boek een aantal vooraanstaande huwelijksfotografen over hun werk. Denise Motz blinkt daarbij uit in het smaakvol vastleggen van bijzondere momenten. Zij vertelt hier over haar werk. In het boek huwelijksfotografie staan meer van dit soort interviews. Je kunt het hier bestellen. Lees hieronder het gesprek met Huwelijksfotograaf Denise Motz dat ik met haar had.

Door dit standpunt legt Denise de nadruk op de drukte van de voorbereidingen. Foto: Denise Motz.

Denise Motz was helemaal niet van plan om huwelijksfotograaf te worden. Na een grafische opleiding volgde ze de kunstacademie en werkte ze een aantal jaar als autonoom kunstenaar. Ze rolde toevalligerwijs de huwelijksfotografie in. Door haar vooropleiding blijkt ze op een hele andere manier tegen huwelijksfotografie aan te kijken en maakt ze beelden die vaak anders zijn dan die van andere fotografen. Dat valt op, haar werk valt regelmatig in de prijzen.
Read more of this post