Bilgisayarınız her başlatıldığında veya uyku modundan uyandığında, bir oturum açma istemiyle karşılaşmadan önce kilit ekranının kaybolmasını sağlamak için fare düğmesini tıklamanız veya yukarı kaydırmanız gerekir.

Windows 10'da Kilit Ekranı Devre Dışı Bırakma

Windows 10'da kilit ekranını devre dışı bırakıp doğrudan oturum açma ekranına giderek zamandan ve tıklamadan tasarruf edebilirsiniz. Bazı uygulamların otomatik olarak başlatılması gibi durumlarda da Windows 10 Kilit Ekranı sorunu oluşabilir. İşte size windows 10 kilit ekranını nasıl kaldırılır sorusunun çözümü

Adım 1: Kayıt defteri düzenleyicisini açın. Windows + R tuşlarına basın, ardından komut istemine regedit yazın ve Enter'a basın. Kullanıcı Hesabı Denetiminden bir uyarı alırsanız Evet'i tıklayın.

Windows 10'da Kilit Ekranı Devre Dışı Bırakma

Adım 2: Ağaçtaki çeşitli klasörleri açarak HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows konumuna gidin.

Adım 3: Henüz yoksa, Personalization adlı yeni bir kayıt defteri anahtarı oluşturun. Anahtarı oluşturmak için sağ bölmede sağ tıklayın, menüden Anahtar'ı seçin ve ardından anahtarı "Kişiselleştirme" olarak yeniden adlandırın.

Adım 4: Personalization anahtarına gidin.

Adım 5: Bölmede sağ tıklayın ve Yeni'yi ve ardından DWORD (32-bit) Değerini seçin.

Adım 6: "NoLockScreen" adında yeni bir değer oluşturun (tırnaklar yok)

Windows 10'da Kilit Ekranı Devre Dışı Bırakma

Adım 7: Adına çift tıklayarak, Değer verisi alanına "1" girerek ve Tamam'a basarak NoLockScreen'i 1 olarak ayarlayın.

Bir sonraki yeniden başlatmanızdan sonra kilit ekranı kaybolacaktır. Yeniden etkinleştirmek istiyorsanız, kayıt defteri ayarını 1'den 0'a değiştirmeniz yeterlidir.